welcome! do follow my blog okey!+Follow me or go Home ?
Imperfect Me

.........
August 31, 2012 | 4:04 AM | 0 BEES

Sahabat sejati sahabat setia ,
Ikhlas bersahabat membawa berkat ,
Selalu memberi nasihat berguna,
Agar selamat dunia akhirat ,
Sahabat Sejati sahabat setia ,
selalu bersama kita dimana saja ,

Sahabat saya bernama Umisya ,
Teman setia saya ialah Shezlina :')
Tidak lupa jugak Atikah, Nora dan Jida :') 

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Post aku kali ini mencerita kan tentang kawan yang terbaik untuk aku :') yes . dyeorg adalah Umisya, Nora, Shezlina, Jida and Atikah :>
dyeorg memang sweet, menggila, hehe. selalu ejek aku. syaitonn direjam :3aku happy kawan dengan dyeorg . yes. happy tersangat happy. hoho. Nora dah takde enn ? dok asrama rembau tu . acano nk rapat dgn dia ? hmmmm :'( time dye balik sini je aku lepak dengan dia :'D huiiii . aku tersangatlah bertuah . walaupun dyeorg kutuk and mengumpat aku belakang. kwang kwang kwang xD bestkan dpt kawan yang jujur ? hehehehehe :') dulu aku dgn Umisya takde lah rapat sangat . aku pun tak tahu mcm mane aku boleh rapat dgn diaa :3 dekat sekolah, dekat mana2 je lah kan . dyeorg selalu teman aku . rahsia aku semua aku cerita kt dyeorg . dyeorg boleh simpan rahsia . :'D
Nora , Shez , Jida and Umisya. aku nak korang tahu . korang kawan terbaik aku didunia dan di akhirat . Alhamdulilah . aku bersyukur dpt kawan mcm korang . korang ni happening :') boleh buat aku ketawa . Aku sayang korang okay ? aku dah takde siapa dah . aku hanya ade korang and family aku je :') kawan2 yang semua benci aku :'( . ILOVEYOUMYBESTIE :*
sincerely,
Budak bajet comel 



Past